About

www.armvan.ru

Translate

EnglishFrenchGermanSpainItalianDutchRussianPortugueseJapaneseKorean ArabicChinese Simplified

Ինչ է ասում կինը իրականում...


Հարգելի այցելուներ, ավելի կոնկրետ հարգելի տղամարդիկ, Ձեզ եմ ներկայացնում կանանց կողմից առավել շատ արվող արտահայտությունների թարգմանությունները: Կարդացեք և կհասկանաք, թե իրականում ինչ է ասում կինը` անելով այս կամ այն արտահայտությունը:
  1. Այո  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"`  Դժվարանում եմ պատասխանել, երևի այո, կամ ոչ
  2. Ոչ  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"`  Դժվարանում եմ պատասխանել, երևի ոչ, կամ այո
  3. Դու ինձ սիրում ես? "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Ես մի թանկանոց բան եմ ուզում
  4. Գնանք զբոսնելու  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Գնանք խանութներով զբոսնելու
  5. Ընտրիր ինքդ  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Մեկ է, ես քեզ ամեն կերպ մեղավոր կհանեմ 
  6. Ես ուզում եմ այս պայուսակը  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Գնիր ինձ համար այս պայուսակը
  7. Իմ գլուխը ցավում է  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Գնիր ինձ համար այս պայուսակը
  8. Գնա գրողի ծոցը "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Արի, ինձ գրկիր, համբուրիր և հանգստացրու
  9. Օհոոոո!!!  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Ես քեզ չեմ լսում
  10. Դու համաձայն ես?  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Դու պարտավոր ես համաձայնվել
  11. Արի ինչ որ տեղ գնանք  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Գնացինք իմ սիրած սրճարանը` թխվածք ուտելու
  12. Որ զգեստը հագնեմ դուրս գալուց?  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Որ զգեստով եմ ես ավելի համակրելի?
  13. Հայրս այսպես կաներ....  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Արա այնպես, ինչպես կաներ հայրս
  14. Միայն թե դու կպատրաստես ընթրիքը  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Ես պատրաստել չգիտեմ
  15. Դու այն աղջկան նայեցիր!!!  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Ինչով եմ ես նրանից վատը?
  16. Ես մրսում եմ  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Պետք չէ ինձ քո զգեստը, արի գնանք մի տաք տեղ
  17. Ես քեզ սիրում եմ  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Հիմա դու ինձ պետք ես
  18. Ինչով ես դու զբաղվում?  "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Ինչքան է կազմում քո աշխատավարձը?
  19. Արի զրուցենք "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Վերջապես ես կասեմ, թե ինչ հիմարն ես դու
  20. Ուր էիր այսքան ժամանակ? "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Ես կարոտել եմ քեզ
  21. Սիրելիս ինչ ես ուզում գնեմ քո ծննդյան օրը? "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Մեզ նոր արդուկ է պետք
  22. Կգնաս հաց գնելու "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Ուրեմն գնիր հաց, կաթ, ձու, թթվասեր, թեյ, քաղցրավենիք........
  23. Դու հիշում ես այսօր ինչ օր է? "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Այսօր լռանում է մեր ծանոթության 777-րդ օրը
  24. Եվ վերջապես այն, ինչը և կանացի լեզվով և բառացի թարգմանվում է նույն կերպ`
               Որտեղ են փողերը հիմար? "ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ"` Որտեղ են փողերը հիմար?